Dogruhaber ----

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Dikkat, sessiz olun! Ağabeylerimiz Kürt Sorunu çözüyor!

e-Posta PDF
Maşaallah şu günlerde İslamcı ağabeylerimiz Kürt sorununu çözmek için heyecanlı bir şekilde koşuşturuyorlar, ardı arkası kesilmeyen etkinlikler düzenliyorlar.

PKK eylemlerinin artış göstermesi, buna paralel olarak cenazelerin çoğalması ve ülke gündemini işgal etmesinden dolayı İslamcı enteller olarak ağabeylerimiz bu konuda kendilerini sorumlu hissetmiş olacaklar ki, peş peşe paneller, açık oturumlar düzenliyorlar, silahların susması için yürüyüşler yapıyorlar, sivil toplum kuruluşları olarak basın bildirileri yayınlıyorlar, başkalarının bildirilerine imza atıyorlar, televizyon ekranlarında akıldâneler olarak arzı endam ediyorlar, makale yayınlıyorlar, yeni yeni kitaplar çıkarıyorlar.

Bu etkinliklerin en belirgin özelliği, hiç değişmeyen ortak noktası nedir biliyor musunuz?

Defalarca ve gittikçe artan bir şekilde Diyarbakır meydanını dolduran yüz binlerce  Peygamber Sevdalısının buralarda temsil edilmemesi,

Tarihinin hiçbir döneminde görülmemiş bir şekilde meydanlara sığmayan Batmanlı Müslümanları temsilen birilerinin orada yer almaması,

Stadyumlara sığmayan Bingöllü Müslümanların, Vanlı Müslümanların temsil edilmemesi,

Doğu ve Güneydoğunun bütün merkezlerinde artık salonlara sığmadığı için meydanlara taşan Müslümanların yanı sıra, artık batıdaki merkezlerde de aynı şekilde var olan bu kitlelerin temsil edilmemesi, bu entel ağabeylerimizin etkinliklerinin hiç değişmeyen özelliğidir.

Bundan daha hayret ve dehşet verici bir şey söyleyelim mi?

Bu entel ağabeylerimizin etkinliklerinde söz konusu bu muazzam kitlenin temsil edilmemesi bir yana,

Böyle bir kitlenin varlığından hiç mi hiç söz edilmemesi, hiç yoklarmış gibi konuşmalar yapılması, hiç yoklarmış gibi yazılıp çizilmesidir.

Bu muazzam kitle hiç yokmuş gibi davranılması, o şekilde hesaplar yapılması ve çözümler üretilmesidir.

Bu gerçekten dehşet verici bir durumdur, bakmayın bizim tebessümle karşıladığımıza.

Bu muazzam ve bilinçli kitleden eğer mutlaka söz edilmek zorunda kalmışlarsa, sadece ve sadece, “Efendim Kürt halkı dindardır” diye bir cümlecikle geçiştirivermişlerdir.

Yani ağabeylerimize göre bugün meydanları dolduran bu muazzam kitle kendiliğindendir, “Kürtler zaten dindardır, zaten Peygamberi severler, çağrıldıklarında bu şekilde meydanları doldururlar…”

Bütün bunların ta 1980 öncesine dayanan şuurlu ve disiplinli bir çalışmanın karşılığı olduğunu, bunun için çok büyük bedellerin ödendiğini ısrarla görmemezlikten gelir bu ağabeylerimiz.

Kürt sorununun çözümü için çırpınan İslamcı entel ağabeylerimizin değişmeyen bir diğer özellikleri de,

PKK ile Devlet arasında ara buluculuğa soyunmaları,

PKK’yi Kürt halkının tek olmasa da, en önemli temsilcisi olarak görmeleri,

Etkinliklerinde mutlaka ve mutlaka PKK ağzıyla konuşan birini bulundurmaları,

Etkinliklerin sonunda yayınladıkları bildirilerinde, “mazlumun dini sorulmaz, kim olursa olsun, mazlumların hakkını koruma” adına başta Diyarbakır Cezaevi olmak üzere PKK’nın doğuş sürecinde ve daha sonraları rejimden gördüğü zulüm mutlaka dile getirmeleri…

Bunun yanında bölgedeki bu Müslümanların ödedikleri bedellerden hiç mi hiç söz etmez bu ağabeylerimiz.

Ağır ve inanılmaz işkencelerden geçmemiş bir tek cemaat mensubunun bulunmamasından, önceki kadar olmasa da, günümüzde bile sürmekte olan zulümden ve baskıdan hiç söz etmez ağabeyler.

Fakat siz yine de sessiz olun, ağabeylerimiz Kürt sorunu çözüyor!

Yorumlar (29)Add comments
ensari YORUM YAPTI Temmuz 23, 2010
YORUM: ...
BU ENTEL DANTEL ISLAMCILAR GERCEKTEN SORUN CÖZMEYE BIREBIR EHLIYETLI INSANLAR BAKSANIZA NEKADAR MÜSLÜMANLARIN SORUNUNU CÖZDÜLER MAPHUSLARDA MÜMINLERE ISKENCE EDILMESINI ÖNLEDILER BASÖRTÜSÜ YASAGINI KALDIRDILAR MÜSLÜMANLARI TERORIST OLARK GÖRÜLMELERINI ENGELLEDILER VE DAHA NELER NELER SIZDE HICBISEYI BEGENMIYOSUNUZ SIRASIYLA KARDESIM SIMDIDE KÜRT SORUNUNU CÖZECEKLER YAPARLARDA ALLAHASKINA BIZ BU FILIMI COK SEYRETTIK ARTIK MIDE BULANTISI VERMEYE BASLADI BEN SUNU BILIRIM TAGUT BIR MÜSLÜMANIN SIRTINI SIVAZLARSA ORADA BIR HINLIK VRDIR YADA O MÜSLÜMANDA BOZUKLUK VAR BU MÜSLÜMAN BUNLARI YEMEZ KAYIKCI KAVGASI
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +2
gökten inen taşlar YORUM YAPTI Temmuz 23, 2010
YORUM: ...
bu ne küçümseyici bir mantıktır böyle? Mehmet göktaş gibi birinden bunu hiç beklemezdim. tamamen cemaat taassubuyla yazılmış bir yazı. peki ben de size sorayım NEDEN VURDUK BİRBİRİMİZİ. doğuda öldürülen ALİMLERİN hesabını kim verecek. ya bendensin ya da KAFİRSİN mantığını ne zaman atacağız GÖKTAŞ BEY???
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -3
talut YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
Yazınız belli kesimleri suçlayıcı içerik taşıdığı için yayınlanmamıştır
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +1
hakkı yanında olmak. YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
hakkı kim olursa olsun söylerse o hakkı onaylamak lazım.bazıları kendince bazı bahanelerin arkasına sığınarak güneydoğulu müslümanların çektiği acıları .görmemek insafsızlıktır.mehmet göktaş hoca doğru söylemiştir.bir etkinlik yapmak için istanbulda ne kadar muhafazakar varsa hepsini çağırıyorlar.bir tek mustazafları çağırmıyorlar.buna rağmen bunlar bir salonu bile dolduramıyorlar.Gökten inentaşlar isimli arkadaşa şu sözüm var.eğer bir işin aslını öğrenmek istiyorsan .o işin kaynağına inmek lazım.gidersin orda oturur.derdini anlatırsın.onun için gidilecek adresi bilirsin herhalde onun için seni yönlendirecek de değilim.bunları söylediğine göre gidecek adresi de bilmen lazım.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +1
gören göz YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
o kadar bedel ödenmiş.ne için ALLAH ın dini için mi yoksa nefsi ihtiraslar için mi.
bu konuşma bile çözüm için değil sırf bizde buradayız burdaki islami duyarlılıgı biz yaptık demek ve bundan böbürlenmek içindir.ben göktaş beyin ALLHIN rızası için değil de cemaatın rızasını kazanmak için böyle şeyler yazdığını düşümnüyorum.acaba beni böyle düşünmeye iten sebeb nedir????
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +1
mehmet YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
hocam uslubunuzda bir fluluk var . söylemleriniz net degil. kimdir bu entel abiler dediğiniz kesim evet bazı müslümanlar bu meseleye yanlış veya dogru el atmış bunda küçümsenecek ne var . sizinde içinde bulundugunuz camia yıllarca bölgedeydi. niye hiç konuşmadı bu meseleleri . çözmedigi gibi dahada çetrefilli hale getirdi meseleyi. biz varız ve sadece biz olmalıyız düşüncesiyle müslümanlara yaptıklarını ne yapacagız. kendi öz eleştirisini bile yapmadan kendi yaptıklarıyla yüzleşmeden hep haklılık pisikolojisiyle hareket etmesini niye eleştirmiyorsunuz. evet bölgede var olan bir çok insan bedel ödedi ödemeye devam ediyor. ama herşey öyle bizim masumane duygularımıza yüklediğimiz gibi saf degildir.
çileler ve işkenceleri acaba sadece bu kardeşlerimiz mi gördü
bu kardeşlerimiz acaba bazı insanların hatalarının kurbanı olmadımı
hocam hernerede olursanız olun adaletten yana tavrınızı koyun ve hakkı adil şahitler olarak temsil edin... acizane bir tavsiyem olayları içinde bulundugunuz camia bazında degerlendirmeyin...diger camialarada kulak verin ...mesela menzildeki kardeşleride bir dinleyin okuyun onlarında acılarını dinleyin .bakın neler çekmişler neler ödemişler ve neler çekmektedirler.

selamların en güzeliyleş hayırlı dualarlarş kardeşliğin ümmetce yaşanıldıgı bir atmosferi yakalama temennisiyle selamlar...
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
ihsan YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
ya siz hiç bir şey bilmiyorsunuz . ya da gündemi saptımaya calısıyorsunuz. daha çağrılanların davet edilenlerin bile listesine bakmadıgınız ortada. dr. Necat özdemir ismini hiç duydunuz mu? Mustazaf-der çağrılmadı diyen zihniyet.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -2
MUSAB YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
Hiç kimse Göktaş -hocanın sözlerini bir taraflara çekmesin. Hocanın yazısı bir sitem dir. İslami camia Nedense doğunun yerli İslami hareketine fransız kalıyor. Mesala İstanbulda İslamcılar bir gösteri yapıyorlar ancak bu mitingte asıl kürt sorunu mağdurları çağrılmamış. Çelişki Çelişki, Çelişki.
Slogan değil, Eylem
Fikirle beraber Amel Amel amel...
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +3
kardelenler YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
Ey Muhammedi Müslüman kardeşlerim!Durun! düşünün vakta ki,hz Osmanın şehadetini,sıffini,cemel vakasını Kimin ekmeğine yağ sürülüyor, Canlarımız yandı,kanlarımız aktı,ağlamaktan gözlerimizin feri söndü,karpuz çekirdekleri gibi her bir yana dağıldık!.tekrarlanan tarihi kara mürekkeble karartmayalım.hata ve yanlışları gündeme getirip biz haklıydık onlar suçlu gardını almayalım!..yoksa T EVVAB ,ĞEFUR EL AFFU isimlerini yaşayamayız. Ya din kardeşlerimize koruyucu kalkan olalım,Ya da hiç olmazsa kafir ve zalimlerin silahlarına birer mermi olup müminlerin üzerine yağmayalım!..şüphesiz Göktaş hocamız görüp bilip müşahade penceresinden teşhisini yazmıştır eğer teşhis doğru ise karşı taraf yakinen inanıyorum bunu kayda alacaktır.yok eğer yanlış teşhiste bulundu diyor iseniz sizde biliyorsunuz ki müminler hatada ısrar etmezler ,ağabilerimiz de bilmeliler ki her fedekarlığa can ve malıyla,ser ve sevdiklerini kurban vermiş müminlerin sırtına basılıp merdiven çıkılmayacağını,ancak kol kola omuz omuza verilerek hedefe ulaşılır. bu dava uğrunabir değil binler kardelenler feda olsun
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +2
ali atmaca YORUM YAPTI Temmuz 24, 2010
YORUM: ...
mehmet göktaş hocaefendi ''peygamber sevdalıları platformuna'' katılan herkesin kendisi gibi düşündüğünü veyahut kendi cemaatinin birer ferdi olduğunu düşünüyorsa epey bir yanılıyodur. adı üstünde bu bir konsensus; platformdur, irili ufaklı cemaat lerin oluşturduğu bir yapıdır.
türkiye yeni rejime kapı aralarken çeşitli kitleler refarandum vesilesiyle ''evet'' diyerek yeni rejim sürdürücülerine bir biçimde ''biat'' ediyorlarken ve haklarını yeni rejim kurucularından arama düşüncesindeyken sizin refarndum tercihlerinizi epey bir merak etmiyor değilim.
her şeye ragmen! ben yinede su-i zanda bulunmak istiyorum. mehmet göktaş hocanın mutedil bir kanaat önderi gibi davranmasını isterim, hırslı bir kitle lideri! olmasını değil...
iş niyet okumaya vardırılırsa birileri, birileri üzerinden niyette okur, cemaziyel evvelinide sayar, cemaziyel ahirinide döşer...
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -4
Ayatollah Baran Ayintabi YORUM YAPTI Temmuz 25, 2010
YORUM: ...
Muhterem Hocam ve elleri opulesi yigid Alimimiz,

Biliyorum sozunuzun kimlere gittigini. Sizin de dediginiz gibi,;;Bu muazzam ve bilinçli kitleden eğer mutlaka söz edilmek zorunda kalmışlarsa, sadece ve sadece, “Efendim Kürt halkı dindardır” diye bir cümlecikle geçiştirivermişlerdir.'' Bu halleri kadim cemaat hep yasadigi icin sizinde deyiminizle kan aglayan yuregimizde yine de yuzumuze tebessumu tasiyarak kendimizi ifade ediyoruz. Ben sahsen muhterem insan Said Sahin Hocamizin orada bulunmasini bekliyordum. Veya Nureddin Sirin Agabeyimiz. Veya siz... Ismini sayacagimiz bircok insan var daha. Lakin bilmem nedir bu haller nedense bir yerde gercek unsur dururken ta Irak Kurdistan'indan Seydalarimiz davet edilirken Amed'in gercek sahibleri bir tarafa itiliyor. Yine de tebessum ediyoruz ve ozgur-der'i bu hareketinden dolayi takdir ediyor bir digerinde bolgenin kadim hareketine mensup insanlari da davet etmesini diliyoruz.

fi amanILLAH...


p.s. Seydacan yaziniz biraz agir olmus bunu da belirteyim. Ama biliyorum ki yureginizi kanatan bircok hal var su anda. Bu sadece belki son damlaydi. Siz de insansiniz ve sizin de bir dayanma gucunuz var. Allah sabrlar versin mustaz'afilerle olan yuruyusunuzde!
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +1
Abbas YORUM YAPTI Temmuz 25, 2010
YORUM: ...
GÖKTAŞ HOCA'NIN BU YAZISINI ELEŞTİREN VE KENDİLERİNİ HAKLI GÖRENLER....

Allah u tealaya hamdu senalar olsun, güzel habibine , varislerine ve takipçilerine selam olsun.

Ali atmaca kardeşim,

sen yine de Allah u tealanın dediğini yap, su i zan yapma , niyet okutturmaktan ziyade niyet ookuma kardeşim. yazına İlahi ölçüyle kıyaslandığımızda sakattır.çünkü göktaş hoca hırslardan uzak vahdetçi ve kucaklayıcı bir insandır , güneydoğudaki müslümanlara ciddi eleştirler yapıldığı dönemlerde ilahi ölçülerle ve hırstan taasupçuluktan uzak bir şekilde samimiyetini göstermiştir.yazın ilhai ölçülerce çürüktür kardeşim.

kardelenlerler kardeşim,
göktaş hocanın yazısından biz haklıydık , diğerleri kötüdür diye bir yargı çıkarılamaz. dediğinizde haklısınız sıffınlar , cemeller şu ve bu çııkmasın. göktaş hocam kardeşlik için diğer müslümanları ziyaret eder ve sorar, biz kardeşiz, sadece kendi egolarınızı öne çıkarmayın der, eğer müslümansanız ve eğer ilahi ölçüyle hareket ediyorsanız, şu toplumun önemli bir topluluğunu temsil eden kardeşlerinizi ve görüşlerini önemsemeli ve taasupkarane hareket etmeme manası göktaş hocanın yazısında çıkar.o ki müslümansanız , ümmetçi olmalısınız, kardeşlerinize karşı içinizde kin barınmamalı , evet siz de müslüman olduğunuzu iddia ediyorsanız, bu kardeşlerinizin temsil ettiği kesimi muhatap almalısınız. bu kesimin görüşlerini de dile getirmelisiniz. yok ama bu ağabeyler tam tersi bu çalışmaların çoğunu bile ağzıma almaktan tiksinmektedir der.şimdi bu bu durum da kimin kalbi sızlamaz ve sitem etmez. bu günah mıdır. bu küçümseme ve kendini öne çıkarma mıdır? ben yazıdan bunu anlıyorum.

mehmet ve ihsan kardeşim

kardeşlerim biraz daha insaf hocanın yazısı sadece belli bir kesimi öne çıkarmaksa, tamam haklısınız. yazıdan böyle bir mana nasıl çıkardınız şaşırıyorum.yazıda diğer müslümanlar yok, sadece biz acı çektik, onlar yedi gezdi, bu konuda sadece söz hakkı bizimdir, onlar ne oluyor tarzında manalar nasıl çıkarırsınız? yani okumamız var görünen o ki, lütfen başka duygularınızı yazılara karıştırmadan okuyun. GÖKTAŞ HOCA YANLIŞA İŞARET ETMİŞ, EVET YÜZDE 96 YA YAKIN BUU YAPIYOR.EVET MÜSLÜMANSANIZ ÜMMETÇİ DAVRANIN DİYOR YAZI.EĞER ÜMMETÇİYSENİZ BU MÜSLÜMANLARI DA GÖRMELİ VE ONLARIN GÖRÜŞLERİNİ DE ÇÖZÜM İÇİN GÖRMEZDEN GELMEYİN DİYOR. EKSİK BİR ÜMMETÇİLİKLE HAREKET EDENLER BU OLAYI TAM ÇÖZEMEZ DİYOR.yanlış mı gençler? göktaş hoca diğerleri olmasın demiyor, hepimiz olalım bu çözümde diyor.yanlış mı kardeşlerim , canlarım ?mustazaf der diyarbakırda çok fazla önde olduğundan ve ordaki bazı kimselerde gerçekten samimiyet olduğu için bir aradalar.çağrılırlar.ama hocamızın bahsettiği batı tarafıdır gibime geliyor.

gören göz kardeşim,

çok sert ve ağır yazmışsın.senin kadar sert olmadan ve hakikat dışı konuşmadan şunu derim: gözlerin nasıl görüyor bilmiyorum ,ama kalp gözünde rahatsızlık olduğu kesin.bu bir niyet okuma değil.göktaş hocanın müslümanların rızasını kazanması için egolarla hareket etmesine gerek yok.zaten o ihlasıyla müslümanların gözbebeğidir.o senin bahsettiğin nefsi bedellerden dolayı , rüyalara resulullah gelip moral vermeye çalışmaz.

VE SİZ KARDEŞLERİM HER NE KADAR AĞIR KONUŞSANIZ VE HER NE KADAR SADECE KENDİNİSİ SAVUNUYOR VE BÖBÜRLENİYORSUNUZ VE HER NE KADAR İHLASSIZLIK VE NEFSİ EGOLAR İÇİN SIKINTI ÇEKTİNİZ DESENİZ DE;

CANLARIMIZSINIZ, GERÇEKTEN CANLARIMIZSINIZ, ALLAH İÇİN SİZ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİZİ SEVİYORUZ.ALLAH İÇİN GERÇEKTEN DİYORUM SİZLER CAN KARDEŞLERİMİZSİNİZ.HER NE KADAR İTSENİZ DE KALKSANIZ DA, SUÇLASANIZ DA , KARDEŞLERİMİZSİNİZ VE KALBİMİZ ACISA DA CANLARIMIZSINIZ.SİZ ZATEN VARSINIZ DERİZ.AMA EKSİK OLASIN DİYORUZ. GÖKTAŞ HOCAM YAZISINI, BİRAZ YÜREK ACISI İLE OKUYUN.EMPATİ KURARAK OKUYUN.

RABBİM BİZLERİ SAMİMİYETTEN,İHLASTAN KOPARMASIN
SELAMETLE KALIN CAN KARDEŞLERİM.



hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +5
GÖĞE FIRLAYAN KAYA YORUM YAPTI Temmuz 25, 2010
YORUM: ...
nedense mehmet göktaş hoca efendiye içimde derin bir sevgi ve saygı var.çözemiyorum bunu.acaba bir iki defa uzaktan onu gördüm diyemi,yoksa onun kalbindeki derin iman ve ihlasmı.bilemiyorum
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +3
kardelenler YORUM YAPTI Temmuz 25, 2010
YORUM: ...
değerli hocamızın yazdıklarında haklılık payının gün gibi aşikar olduğunun bilincindeyiz.çile çekmiş,zulüm görmüş,çok ağır bedeller ödemiş ve halen ödemekte olan mazlum müslüman bir topluluğun yanında yer almasından ,böyle mümtaz bir şahsiyete en derin sevgi ve saygılarımızı sunuyoruz.. ve yine böyle bir topluluğun temsilcilerininde diğer ağabileriyle belkide herkesten çok en fazla müslüman kürd halkının sorunlarının çözümünde yer alması gerektiğini de biliyoruz...bir temsili misalle kardeşlerimizin bizleri anlayacağınızı umuyoruz..filistin ve mescidi aksa için en ağır bedelleri hamas öderiken filistin halkınınen meşru ve resmi sözcüsü olma hakkına sahip iken israil onu tam anlamıyla dışlar ve yerine el fetihi masaya davet eder.şimdi hamas el fetihe biz kardeş değilmiyiz aynı davanın kefesinde bizimde tartılmamız gerekmez mi demesinden elbette daha doğal bir şey yoktur.göktaş hocam sizde ümmetvari olarak islami kimlikle çözüm arayamaya çalışıp boy gösterenlere hitap etmeniz bizimde boyumuzu ölçmeniz gerekmez mi? birlikte daha uzun görünürüz demenizde yerden göğe haklısınız. sizi anlıyor dilerimki kardeş çekişmesi değil el fetih olsun hamas olsunyeter ki< mescidi aksa özgür olsun>niyazı ile yeter ki kürdistan topraklarında müslüman kardeş kanları dökülmesin.....selam ve dua ile
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
ahmet ak YORUM YAPTI Temmuz 25, 2010
YORUM: ...
Mehmet Göktaş'ın yazısı bana 1990'lı yılları hatırlattı. o dönemde menzil cemaatinin başta hira dergisi olmaküzere çok yönlü faaliyetleri karşısında "ya bize katılırsınız, ya da bölgeyi terk edersiniz." söylemini hatırladım. şimdi de özgür der'in düzenlediği form hakkında imalı bir şekilde yöneltilmiş olumsuz bir eleştiri söz konusu. Hocanın haklı olduğu taraf, İstanbul'dan birileri çağrılıyor da Kürdistan'dan birilerinin gözden uzak tutulmasıdır. bildiğim kadarıyla başta hizbullahın menzil kanadı olmak üzere çok farklı İslami kesimler bu forma davat edilmişlerdir. eğer mustazaf-der'den birileri davet edilmemişse bu büyük bir hatadır. onların da çağrılması gerekirdi.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -3
gökten inen kaya YORUM YAPTI Temmuz 26, 2010
YORUM: ...
sayın değerli göktaş müslümanlar kardeştir fitne çıkarandanda bizden değildir bir olmamız gerekirken bu öfke ne diye sizin bak biz özgrdeyiz mustazafderdeyiz fark etmez ama biz müslümanlar bile birbirimi çekemiyorsak kardeşlikten bahsedemeyiz bizim amacımız sisteme karşı hep beraber mücadele etmek böle bi ziyniyeti kesinlikle kabul etmiyoruz müslüman alemi olarak birbirinizi sevmeden iman etmiş sayılmassınız , iman etmedende cennete giremezsiniz Allah-u ekber
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -3
yusuf YORUM YAPTI Temmuz 26, 2010
YORUM: ...
Bismihi teala!
Hocam yazıyı okuyunca sanki düşündüklerimi güzel bir usluple kaleme dökmüşsünüz gibi geldi. Rabbim ecrinizi artırsın.
Kürt halkını temsilen konuşanlar agabeylerimiz! kürt halkının bagrından çıkıp büyük fedakarlıklar göstermiş gerek sistem gerekse pkk tarafından defalarca zor durumda kalmıs bir toplulugu yok sayarak, sistem ve pkk arasında arabuculuk rolunu üstlenmişler. Ve zannediyorum ki bu onların haberi olmadan birileri tarafından görev olarak onların boyunlarına takılmıs gibi.
Asla kendi gündemlerini oluşturamayan Müslüman entel agabeylerimiz! sürekli birilerinin oluşturdugu gündemlerle, kah meydanlarda, kah basın toplantılarında, Kahta böyle daha geniş kapsamlı toplantılarla ortak oluyorlar. Kendi gündemlerinden habersiz birşekilde 28 şubat sürecini meydanlarda protesto etmek nedense ilk kez bu sene yapıtlı hemde akp ve tsk nın birbirine diş gösterdigi anlarda. Bu toplantıların yogunlaştıgı dönemlerede bakarsak referandum arefesi! Ne tuhaf degilmi? Sizde bizde göreceğiz ki orada asıl olan referanduma evet oyu verin ki Kürtler kurtuluşa ersin gibi siyasi söylemlerin dısında hiçbir şey kazanılmayacak.
Kendi gündemlerini oluşturamayan, metropol şehirlerde yaşayan dogu ve güneydoguya sadece kendi düşüncesindeki bireyleri ziyaret yada konfranslar için gelen geldiklerinde de iyi yerlerde konaklayn entel Müslüman agabeyler!
-sizi cecaevinde hasta bir şekilde ölen Müslüman kardeşimiz için meydanlarda göremedik!
-sizi birbir fişlenirken Müslümanlar, meydanlarda göremedik!
- sizi gördük meydanlarda Diyarbakır cezaevleri içkencesi bilmem ne yıldönümlerinde
-sizi gördük bilmem hangi solcu örgütün hasta tutuklusunun hürriyeti için meydanlarda
-sizi gördük 28 şubat darbesini protestoloarında
-sizi göremedik 28 şubat magdurları arasında
-sizi göremedik zindanlarda bir anda binlerce kuran bülbülü hapsolunurken
Şunu bilinki burada kendini kürt halkına ve ondan önce Allahın davası için feda etmiş, bu ugurda gerek işkence gerekse canını seve seve vermiş toplugu es geçip bir yere varmak, sahada koşup tribünler hatrına birkaç hareket yapan gereksiz bir futbolcudan öteye gecmez. Muhakkat Allah riyakarlıgı göz boyamayı sevmez.
Siz siz olun büyük entel agabeylerimiz! kürt halkı hakkında atıp tutmadan önce, kominist kürt işçi partisi ile sistem arasında işbirlikçi arasında köprü olmadan önce, Allahın davasını sırtlanan fedakart ve cefakar topluluga gidin ki sizinle tecrübelerini paylaşsın. Yoksa böylece kala kalırsınız.
Entel Müslüman agabeylerimiz sunu bilinki bu satırların sahibi Allah için sizi seviyor…
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +7
ABDULHAMİT YORUM YAPTI Temmuz 26, 2010
YORUM: ...
S.a
Yorumcu arkadaşlara tavsiyem bu yazıyı iyice okumalarıdır. Dikkat ettiğim kadarıyla yazı iyi okunup analiz edilmemiştir. Bazı yorumcular yazıyı saptırarak başka yönlere çekmeye çalışmışlar. Halbuki yazı açık ve nettir. Yazı özellikle Abant tarzı platformları eleştiriyor. Dikkatlice bakılırsa anlaşılır. Yorumculara bir daha tavsiye ediyorum. Yorum yapacaklarsa , (sadece bu değil başka yazılar içinde geçerlidir) yorum yapacakları yazıları dikkatlice okumalarıdır.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +3
Ah Mehmet Bey Ah!... YORUM YAPTI Temmuz 26, 2010
YORUM: ...
Küçümseyici hakaretler taşıdığı için yayınlanmamıştır.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
cahit YORUM YAPTI Temmuz 26, 2010
YORUM: ...
hocamız kimlerin çagrıldıgını bile bilmeden itham edici bir yazı yazmış acaba mustazaf bu sorunu çözücü bu tür organizasyonlar yapsa kimleri çagırır.... haber sitelerinde bile sadece kendilerine sürekli yer veren bir camia herhalde başkalarını ya yok sayıyor ya da görmüyor
adalet herkes için olmalı
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -1
muhammed YORUM YAPTI Temmuz 26, 2010
YORUM: ...
çok tuhaf gerçekten çok
Göktaş hocaya bu kininiz de ne
anlamış değilim provakotmüsünüz ne
Müslümanlar istanbul taksimde kürt sorunuyla ilgili bir araya gelmediler mi
yürüyüş yapmadılar mı
Göktaş hocanın kürt formunu kastetmediği açık değil mi?
siz niye bulandırıyorsunuz
gerçekten tuahf
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +1
Mehmet beye'e hakaret ha!... YORUM YAPTI Temmuz 27, 2010
YORUM: ...
Mehmet bey'in ne kastettiği bellidir... Başım ağrıyor fazla bir şey yazmayacağım. Ayrıca işinize gelmeyen yorumları da provokeye yoruyorsunuz. Yani ilginçsiniz.
Sadece Mehmet Bey'e şunu sormak isterim:
Ey Sarıklı ulu hoca!.. Bunca müslüman kanı dökülürken hemde müslüman olduğunu söyleyenlerin eliyle, senin fetvaların nerdeydi acaba?
Neyse siz yine de müslümanların yaptıkları her işi çıkmaza götürün, tepkinizi bırakın, çağrıldığınız halde de çağrılmamış gibi yaparak ortalığı vaveylaya verin. Çünkü sizin ellerinize-ayaklarınıza kapanıp buyrun demiyorlar diye... yani siz yapın ve çağırın gelmeseler konuşun, yapıp çağıranlara da iftira atmanın ötesinde bu sorunun müslümanların eliyle çözülmesine dair umut besleyin. Ben tek değilim, Allah'ın dini için yaşayan başkaları da varmış benden başka deyin. KÜÇÜK GURUPÇUKLAR DAHİ OLSA DA... Allah için varım diyene çelme takmaktan vazgeçilmelidir artık. Müslümanın derdi kederi başından aşkındır.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: -4
muhammed şuca YORUM YAPTI Temmuz 27, 2010
YORUM: ...
Cahi kardeşimiz .
... haber sitelerinde bile sadece kendilerine sürekli yer veren bir camia herhalde başkalarını ya yok sayıyor ya da görmüyor. demişssin
yanlış demişsin ben senin yerinde olsan taasubbçülüğü bırakırım
yani llede çamur atmak için elinden gelen herşeyi yapıyorsunuz
Çok şey derdim ama zaman ihtilafları bir tarafa bırakma zamanıdnır
senin dediğini bebekler diyr
benim babam senin babanı döver gibisinden
tatmin olmadın mı
o zaman bu sözü dinle
Beim şeyhim senin şeyhinden büyük

Bir kaşık suda tsunami yarattamyın yeter ya vicdan yok mu sizde
ne kadar da paranoyaksınız herşeyi üstünüze alıyorsunuz
Allah kulis yappmayı yasaklamış siz halende bizi kulis yapmaya zorluyorsunuz
Peygamberimiz cedelleşmeyi yasaklamış siz halen bizi cedelleşmeye zorluyorsuunuz
Biz özgür deri severiz ama buraya yorum yazanlar kendilerini düzelttsin
neredeyse tekfir edeceksiniz bizi
çok şey demek isterdim....
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +2
ahmet YORUM YAPTI Temmuz 27, 2010
YORUM: ...
Kardeşler Göktaş hoca orada isim vererek kimseyi suçlamıyor. neden herkes hoca adına konuşuyor ki. kimi kastettiğini ancak kendisi açıklayabilir. müslümanları ndüzenlediği kaç tane panelde pkk'nin hakkı savunulduğu kadar müslümanların hakkı savunulmuştur. pkk'nin hassasiyetleri gözönüne alındığı kadar islami hassasiyetler ve bölge müslümanların uğramış olduğu mağdureyet dile getirilmiştir. taş atan çocukların hakları savunulduğu kadar sırf camide Kur'an dersi veridiği içinveya aldığı için yıllardır cezaevinde olan çocukların mağduriyeti dile getirildi mi? sözde islami gazete ve televizyonların taç tanesi bölge müslümanlarından birilirini çağırıp fikirlerini sordu, röportaj yaptı, progarama davet etti. tüm programlarda ya bölgede islama ve müslümanlar kinini kusan adamlar çıkarıldı. filisitin sorunu gündeme getirilirken el-fetih çıkarılıp hamas yetkilileri konuşturulmazsa tepikimiz nasıl olur? bunu kendimize bir soralım. Evet coğrafyalar farklı olsa da şu an bölgede sol ve kemalist laiklerle oturup islama karşı plan yapan cenah ile bölğede islamdan başka dertleri olmayan bölge müslümanları var. kalkıp ta olayı geçmişte yaşanmış, üstü örtülmüş fitneye vesile olacak yaraları kaşımanın islama ve müslümanlara faydası yoktur.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +2
muhammed şuca YORUM YAPTI Temmuz 28, 2010
YORUM: ...
Acaba kaç kişiniz said Şahinnin Hizbu’t-Tahrir’in dünya meselelerine bakışı adlı makalesini okudunuz
kimse yorum yazmamışta merak ettim
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
kim YORUM YAPTI Temmuz 28, 2010
YORUM: ...
kürt sorununu çözmeye giden ağabeylerimizin yayımladığı sonuç bildirgesini okudunuz mu acaba. Göktaş hocayı ne kadar da haklı çıkarıyor değil mi? ben sonuç bildirgesinde bir tane islami terim ve Kurani çözüm görmedim. aksine PKK muhattaptır deniliyor. yani bildirgeyi hazırlayan PKK olsa ancak bu kadar lehine hazırlayabilirdi.

ayrıca yorumcu kardeşlere bir not daha Göktaş Hocanın sözü batıda yapılan organizasyonlaradır.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
muhammed ata YORUM YAPTI Temmuz 28, 2010
YORUM: ...
gökten inen kaya efendi hiçbir müslüman kemalist laik sisteme hizmet etmez gazetesinde televizyonunda olayları saptırarak yayınlamaz amerika köpeğinden fetva alıp millete satmaz doğrudur müslümanlar birbirini sevmedikçe iman etmiş sayılmaz hadisi müslümanlar için geçerlidir münafıklar için değil ha bu posta adresi benim değil benim ki yok
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
göğe fırlayan kaya YORUM YAPTI Temmuz 28, 2010
YORUM: ...
gökten inen kaya kardeşime! güzel bir noktaya değinmişsiniz.müslüman 'bile birbirimizi çekemiyorsak kardeşlikten söz edemeyiz' mehmet göktaş hoca efendinin yazısını birkaç kez daha okumanızı istirham ediyorum.ortada islami kardeşliğin çok zayıf olduğunu söylemeye çalışıyor.ve haklı olarak sitem ediyor.siz ve göktaş hoca efendinin ortak noktası aynı.yani olması gereken kardeşlik . o, peygamber efendimizin ahlakı üzere isim vermeden sitem ediyor.şayet hata yapmışsa bile sünnete göre ,hüsnü zanla bakmalıyız.ama siz isim vererek suizanla eleştirmişsiniz.yanlış anlamayın.bu halimize neredeyse şeytan(a.L) maşallah diyecek.lütfen birbirimize dua edelim hüsnü zanla
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +0
muhammedi YORUM YAPTI Temmuz 29, 2010
YORUM: ...
selamun aleyküm bende bu entel abiler hakında bişeyler yazmak ihtiyacı duydum.bu entel abilerin televizyon kanalları var ve bu sene muhamedi sevda türkiyeyi genelikle güney doğuyu sardı malesef bu entel abiler televizyonlarında bu muhamedi sevdadan tek kelime bile etmediler gündeme getirmediler dertleri nedir orda gayri islami bişeymi vardı acaba bu entel abiler sustular özelikle hilal tiviyi izliyordum takib ettim dedim bu kesin bahseder yok abicim ses seda çıkmadı yeni çıktığı zaman dedim izlenecek bir kanal oldu artık gönül rahatlığıyla izleriz yok yine tekelcilik dertleri muhamedi sevda deyil eyer derdiniz muhamedi sevda olsaydı muslumanların dertleriyle dertlenirdiniz entel abiler, yanı başınızda kuran dersi verdi diye yüzlerce muslaman zindanlarda çürüyor görmiyorsunuz duymuyorsunuz yada duymamazlıktan geliyorsunuz yada sizde o yurek yok bahsetmeye dile getirmeye bırakın kürt sorunu islam için çalışın muslumanın derdiyle dertlenin allahın adaleti geldiği zaman kürt sorunu kendiliğinden çözülür dert etmeyin bu sorunları ancak allah çözer adaletiyle yeterki allah için çalışın ve allah için butun islami cemaatleri sevin inşallah allah için sever allah için buğz edenlerden olursunuz nesinizin hevesine göre gitmezsiniz butun sorunları çözebilecek allaha emanet olun.
hatal kullanim bildirin
Skoru azalt
Skoru yukseltin

Oy says: +2

Yorum yaz
daha kucuk | daha buyuk

busy
 

Diğer Başlıklar

Bugün Günlerden Kudüs
Cuma, 03 Eylül 2010
Bugün Ramazan ayının son cuması, bugün günlerden Kudüs Bilindiği üzere tevhidî ve... Devamını oku...
Son on gün, her şeyden çekilme, Allaha yönelme vakti!
Cumartesi, 28 Ağustos 2010
Nasıl ki Ramazan on bir ayın sultanı ise, Ramazan günlerinin sultanı da girmekte olduğumuz... Devamını oku...
Ümmet için en büyük fitne, Suud Krallığıdır
Cumartesi, 21 Ağustos 2010
Amerika, kendi tarihinin en büyük silah satışını gerçekleştirmek üzere. Suudi... Devamını oku...
Oruç ve Türkiye Gündemi
Cuma, 13 Ağustos 2010
Şükürler olsun Allah’a, Ramazan bir güneş gibi doğdu üzerimize.  Güneşin... Devamını oku...
Ordu, kendi halkıyla sürdürdüğü savaşı kaybetmiştir!
Cuma, 06 Ağustos 2010
Yüksek Askerî Şura’da önceki gün alınan kararlarla gelinen son noktayı kim nasıl... Devamını oku...
Referandum taşları yerinden oynatmıştır
Cuma, 30 Temmuz 2010
Ramazan günlerinde siyasi ve tartışmalı konulara girmemek için kırk gün öncesinden... Devamını oku...
Dikkat, sessiz olun! Ağabeylerimiz Kürt Sorunu çözüyor!
Cuma, 23 Temmuz 2010
Maşaallah şu günlerde İslamcı ağabeylerimiz Kürt sorununu çözmek için heyecanlı bir...
Erbakan Hoca Ne Zaman Kaybetti Biliyor musunuz?
Cuma, 16 Temmuz 2010
Saadet Partisinin 11 Temmuz Pazar günü yapılan olaylı kongresinde Erbakan Hoca kaybetti.... Devamını oku...
Terazinin bir kefesine Fadlallah’ı koyalım…
Cuma, 09 Temmuz 2010
Yaklaşık bir hafta önce Allâme Seyyid  Hüseyin Fadlallah’ı kaybettik, İslam aleminin... Devamını oku...
Bu hâl OHAL değil de ya ne hâl?
Cuma, 02 Temmuz 2010
Öncelikle belirtmemiz gerekir ki “olağanüstü” kelimesi yanlış bir şekilde... Devamını oku...
Biz bu meseleyi Gemide hallettik
Cuma, 25 Haziran 2010
Şu anda Türkiye’yi yakıp kavuran, bütün önemli gündem maddelerini unutturmayı ve geri... Devamını oku...
Şeytan ve dostlarının Ezan düşmanlıkları
Cuma, 18 Haziran 2010
Yine birileri ezana kafayı takmış durumda. Yine birilerinin ezan düşmanlıkları depreşmiş... Devamını oku...
Türkiye, şehidlerin çağrısını duymuş ve karşılık vermiştir!
Cuma, 11 Haziran 2010
Gündem artık Mavi Marmara gemisidir. Bu gidişle de yerini hiçbir şeye bırakmayacak. Sadece... Devamını oku...
Surda bir gedik açılmıştır!
Cuma, 04 Haziran 2010
Rahmetli Üstad Necip Fazıl’ın gençliğimizde dilimizden düşürmediğimiz o meşhur beyti... Devamını oku...
Meclisten mi bekliyorsunuz lanetli yasağın kaldırılmasını?
Cuma, 28 Mayıs 2010
Ne Baykal’ı yazmak geliyor içimden, ne kaset olayını, ne CHP’yi, ne Kılıçdaroğlu’nu... Devamını oku...
Şehadetin kutlu olsun Eritrelim!
Cuma, 21 Mayıs 2010
Biz ona Eritreli derdik, o bizim Eritrelimizdi, Eritreli Bahaddin’imizdi. O dönem Erzurum... Devamını oku...
Lütfen birazcık anlayın artık!
Cuma, 14 Mayıs 2010
Kutlu Doğum etkinlikleri sonrası batıda karşılaştığım dostların önemli bir kısmı,... Devamını oku...
Bu çizgiyi ihlasla sürdürmek
Cuma, 07 Mayıs 2010
Sütü çok severim, özellikle soğuk içmeyi. Bana her içtiğimde Allah Teala’ya karşı... Devamını oku...
Muhteşemsin Batman!
Cuma, 30 Nisan 2010
Eğer 25 Nisan Pazar günü Batman’da gerçekleştirilen mevlüd mitingine şahid olmuşsanız... Devamını oku...
27 Nisan Muhtırası ve Şanlıurfa
Pazartesi, 26 Nisan 2010
27 Nisanda verilen  e-muhtıranın üçüncü yılındayız. Darbe kafalıların hezimetle... Devamını oku...
Haydin Diyarbakır'a!
Cuma, 16 Nisan 2010
Sizleri bu hafta sonu Pazar günü Peygamber Sevdalıları Platformu tarafından Diyarbakır’da... Devamını oku...
Elbet bir karşılığı olacaktır bu sevdanın
Cuma, 09 Nisan 2010
 Şahit olduğunuz gibi, Kutlu Doğum Haftası dolayısıyla nisan ayının tamamı bütün... Devamını oku...
İki yılı bitirirken... Kendimizi kiminle kıyaslayalım?
Çarşamba, 07 Nisan 2010
“Adınla başlıyoruz” diye iki yıl önce böyle bir nisan ayında başlamıştık Doğru... Devamını oku...
Kutlu Doğum ve Kürt Kadını
Cuma, 26 Mart 2010
Sünnetullah’ın gereği odur ki, eğer bir coğrafya  zulüm ve baskı altındaysa, eğer... Devamını oku...
Sizi Peygamber Sevdalılarına katılmaya çağırıyoruz!
Cuma, 19 Mart 2010
Sizleri, bugünlerde başlayacak olan Kutlu Doğum etkinliklerine katılmaya davet ediyoruz. Allah... Devamını oku...
Bırakın affetmeyi, Özür dilemeli, tövbe etmelidir bu devlet!
Cuma, 12 Mart 2010
Gündemin birinci sırasında olmasa da, yavaştan yavaştan af konuşulmaya başlandı. Her ne... Devamını oku...

Son Dakika Haberler

dogruhaber
Doğru Haber
Site Haritasi RSS